hej från idaslida

Hej kära vänner!
jag vet att jag har varit lite off på den här bloggen på senaste tiden.
Men nu sitter jag är med min apelsinjucie och blev lite skrivsugen.
Jag har ont i vänsterarmen, för jag tog en spruta förrut.
Det gjorde ont ont ont. Jag hade glömt hur mkt jag hatade sprutor USCH!
EN lång kall nål med läskig vätska som tränger in igenom den tunna huden på armen, blää.

Imorgon åker jag till ullared för första gången i mitt liv, det ska bli riktigt spännande om jag ska köpa hem något är det bara att beställa kära vänner (har redan fått beställning av en viss blom och majs)

Jag hade tänkt att skriva ett seriöst inlägg om livets gåtor, men har inte riktigt orken.
SÅ varsegod här får ni mitt korta lilla inlägg.
jag saknar er ni är fina.
jag saknar också jenny och sabina mycket som är sjuka.
hejdå!
 <3

Kommentarer
Postat av: livets gåta

http://www.kissies.se/?p=866#comments



här tar kissie upp en jätteviktig fråga i livet

2009-11-21 @ 11:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0