öh ha den äran?

Okej Maja (Stella, för er obildade) klagade en dag på att bara hon skriver här. Och efter lite betänke tid, så insåg vi att det faktiskt var hundra procent sant. Åtminstone de senaste fem inläggen.

Jag saknar min egen blogg ibland. HAHA eller nej. Det gör jag inte, bara när jag vill lägga in en bild på en snygg kille och skriva DREGEL, under den. Typ så här:


DREG-el


Men det jag egentligen ville säga var, att jag ikväll har vart hemma, ensam. Av eget val ofc, men ändå. Man tror det ska bli skönt, men det blir lite tomt. Så önskar man att man hade sällskap, men det har man inte. Så vad gör man då? JO


Då tar man upp sin mobil och uppdaterar sin telefonbok
. Tar reda på efternamn på de personer som har samma förnamn, söker alla ouppdaterade nummer på eniro och söker rätt på de personer som  bytt nummer.

Ja.'
Kul kväll. MEEN iaf
hejdå

Kommentarer
Postat av: Kim

mmhmm luke grimes! <3

2009-11-07 @ 13:14:17
URL: http://kimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0