A & O

"jag är ju ingen talare, va"...

 

 

.. så därför lägger jag ner mer tid på att skriva, då kan man tänka igenom saker innan man publicerar det.


När jag var ett år yngre var jag lyckligare. Det är något mellan de två födelsedagarna, eller är det bara mina krav-märken som klistras på precis allt jag gör.. Vet inte, bryr mig inte. Jag vill vara ett barn, som skrattar och är glad, och som inte behöver oroa sig för om man är smart nog för att klara av saker.

nu... slutar jag. Herå.


/Bloom


Kommentarer
Postat av: Jenny

StooOoor ÄLG

2009-10-14 @ 18:13:52
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: J

SV Jenny: tjock ja, tack du...

2009-10-19 @ 22:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0