grisar grisar GRISAR säger grymt.

Inte för att vara sån som skämtar om saker man borde lämnas osagda, men här har ni en brud som är redo att ta sitt liv vilken sekund som helst.

Det är egentligen inte själva plugget som stör mig, det är mer det att jag vägar inse att det är dags att sluta kolla på en meningslös tv-serie, sluta drömma sig bort till ett land som är gjort av choklad och ta arslet ur vagnen och sätta igång och skriva en freaking sammanfattning om Antikens konst och skulpturer.

Ska göra det nu. STÖR MIG OCKSÅ PÅ att jag alltid måste ha nånting i munnen. Jag kommer bli rund tjock fet i förtid, inte direkt så mycket för att jag äter så mycket onyttigt utan mest för att jag äter. Hela, tiden. Det finns ingen botten. Kan det inte bli helg och lov nu hörrrrrni.  Läs denna innan jag fortsätter

People killing people dying
Children hurtin you hear them crying
Can you practice what you preach
Would you turn the other cheek?
Father Father Father help us
Send some guidance from above
Cause people got me got me questioning
Where is the love?




naw.
fint.
Men för att vara lite allvarlig i ett par sekunder. Sen när blev människan en varelse som är beroende av en slags kontinuerligt bekräftelse och ett behov av uppmärksamhet. Jag gillade när man bodde med sin familj i en grotta och åt flintastek till middag varje dag (eventuellt saltad fisk) Då var alla jämnställda och inget drastiskt skilde oss åt. Tycker inte ni det låter bra, jo men jag med va..

Vi är för olika i dagens samhälle. Fast egentligen är vi ju likadana allihop, det är bara vissa personer (dvs typ alla) som bestämmer sig för att sticka ut och vara sådär onaturligt speciella och unika. LÄGG AV MED DET. Kan vi inte bara vara samma skrot och korn, all världens mänskliga befolkning. Tråkigt kanske, men det skulle vara skönt och bara kunna samtala med vem man vill utan några som helst spärrar.'



nej okej. Jag kanske har gått över gränsen som är mina egna åsikter nu. Jag vet inte om jag längre kan stå för vad jag säger. Jag fick en liten chokladbit fylld med strawberry av min mamma förut. Jag har inte riktigt varit mig själv sen dess.





KULTURIDÈHISTORIA NU YOU GUYS
tack för pratstunden

/Tecna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0